Akademia Internetowego Marketingu Sieciowego

ACTIVLAB Arthreo Free 60 kaps.

Suplement dodał:
 Friz

Suplement diety Activita Arthreo Free to unikalna kompozycja czterech aktywnych składników wspomagających prawidłowe funkcjonowanie stawów, chrząstek stawowych oraz ścięgien.


Glukozamina to podstawowy składnik tzw. mazi stawowej. Niedobór glukozaminy w organizmie powoduje rozrzedzenie mazi, a tym samym większą podatność stawów na ścieranie i uszkodzenia. Wśród wielu pozytywnych cech glukozamina wspiera odbudowę chrząstki stawowej, wzmacnia i uelastycznia jej strukturę, wpływa na sprawniejsze funkcjonowanie aparatu ruchowego.

Chondroityna, obok glukozaminy, jest jednym z głównych składników chrząstki. Chondroityna zwiększa syntezę proteoglikanów, które wchodzą w skład substancji pozakomórkowej w chrząstce. Dzięki mechanicznym właściwościom substancji pozakomórkowej chrząstka amortyzuje siły oddziałujące na układ ruchu, umożliwia i ułatwia wykonywanie ruchów.

Witamina C wpływa na wytwarzanie oraz zachowanie kolagenu, a jako silny przeciwutleniacz chroni organizm przed wolnymi rodnikami powodującymi uszkodzenia m. in. w chrząstce stawowej.

Skład Arthreo Free w 1 kaps. / porcja dzienna (4 kaps.) :
Siarczan glukozaminy ·2KCl - 375 mg / 1500 mg
siarczan chondroityny - 300 mg / 1200 mg
witamina C - 25 mg / 100 mg (167% RDA)
Skład szczegółowy Arthreo Free:
siarczan glukozaminy - 2KCl,
siarczan chondroityny,
substancja przeciwzbrylająca E470b,
witamina C,
żelatyna,
barwnik E171, E132.
Sposób użycia Arthreo Free:
4 kapsułki suplementu Activita Arthreo Free dziennie, najlepiej po 1 kapsułce z posiłkami. Dla osiągnięcia maksymalnego efektu zaleca się stosowanie w okresie ciągłym przez 7-8 tygodni.
Suplementacja i dieta stosowana w kulturystyce w okresie regeneracyjnym (7-14 dni)

Co należy zrobić, aby w czasie tego etapu nie przytyć i nie stracić nic z ciężko wypracowanej masy mięśniowej? Proponuję przede wszystkim zadbać o właściwą dietę.

I tak, w czasie dni z treningami nasza dzienna dawka :
białka powinna wynosić 4 g na kg wagi ciała
węglowodanów - 2,5 g na kg wagi ciała
tłuszczu zaś od 0,5 do 1 g na kg wagi ciała.
Poza tym dietę należy uzupełniać podanymi obok suplementami. Jeżeli ktoś w poprzednim cyklu stosował kreatynę, to w tym musi zrobić sobie 5 tygodniową przerwę w jej stosowaniu. Zamiast niej może stosować dibencozide i l-karnitynę.

Suplementacja :
30 minut przed pierwszym posiłkiem - 5 g glutaminy, 3 g BCAA, 2000 mg dibencozide, 1000 mg karnityny
5 minut po posiłku pierwszym -Witaminy C, E, Beta Karoten, glukozamina
Po posiłku drugim – suplement multiwitaminowy
Po posiłku trzecim - Witaminy C, E, Beta Karoten, glukozamina
30 minut przed treningiem - 5-10 g glutaminy, 1000 mg l-karnityny, 2000 dibencozide, 3-5 g BCAA
Bezpośrednio po treningu - 10 g glutaminy, 3-5 g BCAA (popijamy sokiem)
Po posiłku czwartym - 3-5 tabletek witaminy B complex, witaminy: C, E, Beta Karoten, magnez
Po posiłku piątym - Witamina B complex, magnez
Po posiłku szóstym - Witamina B complex, magnez
10 minut przed snem - 5 g glutaminy, 3 g BCAA, 2000 mg dibencozide
Propozycja diety na dni z treningami w okresie regeneracji, dla kulturysty ważącego 80 kg

Posiłki / białko / węglowodany / tłuszcze / wybór produktów ( wg. uznania ) :
I – 53 g / 90 g / 5 g / owsianka, orzechy, siemię lniane, odżywka wysokobiałkowa, owoce
II – 53 g / 20 g / 20 g / twaróg chudy, warzywa, oliwki, pieczywo razowe
III – 53 g / 50 g / 10 g / mięso czerwone, makaron razowy, ryż brązowy, warzywa, owoce
Trening
IV – 53 g / 50 g / - / ryż biały, owoce, odżywka wysokobiałkowa, filet z piersi kurczaka
V - 53 g / 20 g / 10 g / ryba morska, warzywa, ziemniaki
VI - 53 g / 10 g / 5 g / odżywka wysokobiałkowa, owoce lub ryba morska, warzywa, ziemniaki
Razem / 318 g / 200 g / 50 g
Jak widać, przez pierwsze 3 dni etapu regeneracyjnego spożywamy mniej węglowodanów.

Spożywając przez pierwsze 3 dni regeneracji mało węglowodanów a dużo białka, doprowadzamy do pewnego deficytu glikogenu w mięśniach. W kolejnych 4 dniach ilość spożywanego białka zmniejszamy do 2 g na kg wagi ciała, zwiększamy zaś ilość spożywanych węglowodanów do 5 g na kg wagi ciała. W takiej sytuacji nadmiar spożytych węglowodanów zmagazynujemy w postaci glikogenu a nie tkanki tłuszczowej.

Poziom tkanki tłuszczowej nie zwiększy się, nie pozwoli bowiem na to l-karnityna. Nie nastąpi też redukcja masy mięśniowej, ponieważ zabezpieczą nas przed nią aminokwasy rozgałęzione (BCAA).

Charakterystyka jakościowa składników odżywczych :
Białko - 2 g na kg wagi ciała
Węglowodany - 5 g na kg wagi ciała
Tłuszcze 0,5 - 1,0 g na kg wagi ciała
Suplementacja :
30 minut przed pierwszym posiłkiem - 5 g glutaminy, 3 g BCAA, 2000 mg dibencozide, 1000 mg karnityny
5 minut po posiłku pierwszym - Witaminy: C, E, Beta Karoten, glukozamina
Po posiłku drugim - suplement multiwitaminowy
Po posiłku trzecim - Witaminy: C, E, Beta Karoten
Po posiłku czwartym - suplement multiwitaminowy
Po posiłku piątym - Witaminy: C, E, B complex, Beta Karoten
Po posiłku szóstym - Witamina B complex, preparat witaminowo-mineralny
10 minut przed snem - 5 g glutaminy, 3 g BCAA, 2 g dibencozide, 1000 mg 1-karnityny
20 minut przed każdym posiłkiem wskazane jest dodatkowo brać 5 g glutaminy i 2-3 g BCAA
Propozycja diety na dni bez treningów w okresie regeneracji, dla kulturysty ważącego 80 kg

Posiłki / białko / węglowodany / tłuszcze / wybór produktów ( wg. uznania ) :
I – 26 g / 70 g / 10 g / owsianka, orzechy, jaja całe, owoce, sernik
II – 26 g / 66 g / 15 g / twaróg chudy, makaron, miód, owoce, pierogi z mięsem, kluski z makiem, sernik
III – 26 g / 66 g / 10 g / mięso czerwone, warzywa, makaron, ryż biały, placki
IV – 26 g / 66 g / 10 / mięso czerwone lub ryba, kasza, ryż, owoce, warzywa, kluski z makiem, sernik
V - 26 g / 60 g / 10 g / ryba morska, warzywa, ryż biały, placki
VI - 26 g / 60 g / 5 g / ryba, ryż, owoce, warzywa
Razem / 150 g / 388 g / 55 g
Etap kolejny po regeneracji to czas zwiększania masy.

Dni bez treningów :
Dzienna dawka białka - 2 g na kg wagi ciała
Dzienna dawka węglowodanów - 5-6 g na kg wagi ciała
Dzienna dawka tłuszczy - 0,5-1,0 g na kg wagi ciała
Dni z treningami :
Dzienna dawka białka - 3,2 g na kg wagi ciała
Dzienna dawka węglowodanów - 4,5 g na kg wagi ciała
Dzienna dawka tłuszczy - 0,5 g na kg wagi ciała
Suplementacja :
30 minut przed pierwszym posiłkiem - 5 g glutaminy, 3 g BCAA, 2000 mg dibencozide, 1000 mg karnityny
5 minut po posiłku pierwszym - Witaminy: C, E, Beta Karoten, glukozamina
Po posiłku drugim – suplement multiwitaminowy
Po posiłku trzecim - Witaminy: C, E, Beta Karoten, glukozamina
30 minut przed treningiem - 5-10 g glutaminy, 1000 mg l-karnityny, 2000 dibencozide, 3-5 g BCAA
Bezpośrednio po treningu - 10 g glutaminy, 3-5 g BCAA (popijamy sokiem), 100 g odżywki węglowodanowo-białkowej typu gainer (miksujemy z wodą).
Po posiłku czwartym - 3-5 tabletek witaminy B complex, witaminy C, E, Beta Karoten, magnez
Po posiłku piątym - Witamina B complex, magnez
Po posiłku szóstym - Witamina B complex, magnez
Powyższe propozycje diety mają charakter ogólny, co oznacza, że każdy z ćwiczących powinien dopasować je do swoich potrzeb.

Producent odżywki wspomagającej regenerację stawów, ścięgien oraz chrząstek stawowych, stosowanej profilaktycznie i ochronnie w kulturystyce i fitness zawierającej siarczan glukozaminy oraz chondroitynę - Arthreo Free :
Activita

OCEŃ JAKOŚĆ SUPLEMENTU

ilość ocen: 1 / średnia ocena: 6.00
OCEŃ CENĘ SUPLEMENTU

ilość ocen: 0 / średnia ocena: 0.00

Osoby, które posiadają "ACTIVLAB Arthreo Free 60 kaps." w swoim profilu:


Osoby, które posiadają "ACTIVLAB Arthreo Free 60 kaps." w swoim profilu, posiadają często też:

ACTIVLAB HMB 1250 XXL TABS 120 tab

ACTIVLAB HMB 1250 XXL TABS 120 tab

HMB w formacie XXL - aż 1250 mg HMB-Ca w każdej tabletce, - zapobiega rozpadowi białek ustrojowych, - wspomaga przyrost siły i masy...

Zobacz
Olimp Vita-Min Multiple Sport

Olimp Vita-Min Multiple Sport

NAJMOCNIEJSZE WITAMINY SPORTOWE NA RYNKU !!! UNIKALNA FORMUŁA PODANIA -MEGA CAPS W BLISTRACH !! PREPARAT DWUFAZOWY: 1 MC KAPSUŁKA CHELA-MIN? -...

Zobacz
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW (1)
Musisz być zalogowany żeby komentować.

Data dodania: 22.04.2013, 13:03
Born2ball

jakość:
KOMENTUJ PRZEZ FACEBOOK
8.95
P: 2401 K: 6562
Kamil Ja Wyślij PW Lista treningów Lista suplementów Zobacz profil
9.63
P: 12 K: 24
Sebastian B. Wyślij PW Lista treningów Lista suplementów Zobacz profil